czwartek, 7 sierpnia 2008

handlu handlu torbami

Udało mi się dziś odkryć talent handlowy. Nie będę sama wyciągać wniosków, przedstawię sytuację i sami oceńcie Drodzy Czytelnicy.
Wczoraj na allegro zakupiłam 30 ekologicznych toreb, wprost z Krakowa. Cena: 84zł plus 13.5zł koszt kuriera.
1. Wczoraj dzwoni handlowiec i mówi, że przywiezie mi je dziś do wawy.
2. Pan przyjechał prosto pod blok.
3. Pan daje mi 35 toreb i mówi, że to kosztuje 83 zł. Nie mam drobnych - mówi, że będzie po 80zł.
4. Daje jeszcze dwie torby.

Stan faktyczny: Mamy 37 toreb za 80zł.
Wnioski:???

Niniejszy post ma ZMUSIĆ Czytelników do:
a) prawienia mi komplementów
b) KOMENTOWANIA NASZEGO BLOGA!!!!

anik

4 komentarze:

Tygrysek pisze...

Wiesz myslalam o podyplomowych studiach zarzadzenie, marketing czy cos w tych klimatach ale w takiej sytuacji chyba zrezygnuje i zapisze sie na nauki do Ciebie. Czy zechcesz o Wielki Czeladniku przyjad do nauki biednego parobka? Jedynie nauka pod okiem Mistrza może mi pomóc w doskonaleniu mych jakże lichych zdolności. To dla mnie jedyna szansa. (czy wzruszyła Cie o Pani moja historia?)

Stadzik pisze...

Wstrzeliłaś się w tymi studiami podyplomowymi. Ja się wybieram na rachunkowość i finanse. Musisz się szybko do mnie zapisać - tylko rok jestem pod ręką. Inaczej korespondencyjnie albo będziesz musiała dojeżdżać :)

Tygrysek pisze...

Ufff to sie nazywa miec szczescie. A to gdzie o Pani wywiewa Twe szanowne cialo? Ku jakiemu miastu chcesz podazac palajac ogromnym pragnieniem zdobywania wiedzy?

anka i mazi pisze...

51o15' N 22o34' E